lut 18 2004 Witam....
Komentarze: 2

...przepraszam Was, że nie dodawałam notek, ale nie było mnie, ponieważ byłam w szpitalu i na różnych badaniach i nie miałam czasu, aby usiąść przy komputerze. Chciałam sprawdzić jak się będzie podobał mój blog innym i dałam go do oceny i oto wyniki:

Szablon: nawet pasuje do loginu:) a tak ogółem, to fajniutki jest, "podobający się" hehe niee, bez kitu podoba mi się:) 5/6

Notki: Ciekawe, fajnie się czyta, szkoda, że tak mało:(wstaw archiwum) 6/6

Dodatki: mało jest, nie ma archiwum i księgi, napis{archiwum} zastąp !ARCHIWUM! i gdzieś tam wstaw też księgę, czyli !KSIĘGA! i będzie lepiej :) 3/6

Ocenka: trochę dodatków by się przydało :) 4-/6

Nie wiem jakie jest moje zdanie, ale ocena nawet, nawet. No nie mam jakoś pomysłu na notkę, więc się pożegnam: życzę spokojnej i przespanej nocy. Kolorowych i ładnych snów. Trzymajcie się cieplutko i mocno. I DZIĘKUJĘ ZA TO ŻE JESTEŚCIE :*. pozdrawiam!!!

pekniete_serduszko : :
wrobel13(wrobel90)
27 lutego 2004, 16:08
Mam nowego bloga,to adres:www.wrobel90.prv.pl lub www.blogi.pl...wrobel90.Trzymaj sie !!!!!
ś.c
18 lutego 2004, 20:11
jak sprawdzasz komenty ... to przy okazji sprawdź jeszcze poczte ;)

Dodaj nowy komentarz